Ullared!

Är hemma nu efter en helt underbar dag! Jag vaknade upp hos Felicia och då gick vi upp och fixade oss lite och åt frukost och sådär sedan tog vi bussen till skolan och var där hela dagen tills vi slutade vid ett och då kom Felicias mamma och hämtade oss och då bar det av mot Ullared! Det tog typ en timme att åka dit och sedan var vi där hela dagen tills det stängde + typ en timme till haha ;)
 
Jag köpte inte så mycket till mig själv, bara en väska, toffsar och ögonfranslim. Resten jag köpte var julklappar! Åh så mysigt. Vi åt där också och jag åt kycklingspett med klyftpotatis, mums riktigt gott ;) 
Jag tog inte så många bilder där så jag kanske kan lägga upp flera som Felicia har tagit någon annan dag! :D
 
 
På bussen till skolan haha!
 


Innan vi gick in och shoppade!
 
Och i bilen hem igen, myyyys ❤
 
 

Kommentera här: