❤️

Idag så gick jag upp och tränade och solade lite medan Andreas var kvar hemma. När jag var klar gick jag hem och åt frukost och sådär och sen fixade vi oss och åkte till stan och fikade på Espresso House. Vi köpte varsin muffins och jag drack varm choklad och han drack kaffe latte. När vi hade ätit upp gick vi till stan och kollade lite och efter en stund träffade vi Felicia och då gick vi till BR så köpte jag ansiktsfärg inför imorgon. Efter en stund kom även Nadja. Sen åkte Felicia och då gick jag, Nadja och Andreas till centralen och satte oss lite för vi var så trötta i fötterna och benen haha! Sen gick vi till mc och åt lite snabbt för jag och Andreas var tvugna att skynda oss för jag skulle ta en spruta mot hepatit A och B eftersom jag var i Vietnam förra året och denna sprutan gjorde att jag har skydd mot hepatit A i 15 år och B i typ 30 år, ändå bra. 

Aja efter det så åkte vi hem och kollade lite på tv och sådär sen åt vi Ceasarsallad och nu sitter jag i min säng och skriver detta haha ;)
 
 
När vi väntade på vagnen mot stan!
 
 
Mums!
 
 
💖💗💖💗💖💗
 
 
 

Kommentera här: