2013 i bilder - maj

 
 
 
I maj hände en del riktigt minnesvärda saker! ÅKTE TILL USA!!!! New York, Las Vegas, San Fransisco och Seattle. Min väska med ALLT som jag hade shoppat i New York + ALLT jag hade med mig hemifrån blev stulet i Las Vegas så resten av resen hade jag typ inga kläder :)))). Men bortsett från det var det en av de bästa resorna i mitt liv för det var så himla coolt och fräsigt! Tycker även att det är lite coolt att jag har varit i alla dessa städerna hihi (a). Alla människor i USA som jag träffade var så himla snälla, trevliga och hjälpsamma. Är avis på pappa som åker dit hela tiden :( Han åker typ om en vecka eller nåt igen... :(
 
Fick även min tandställning på överkäken i maj.... FYFAN vad ont det gjorde till en början... 
OMG HÄR sa vi farväl för jag skulle åka till USA!!!!!! :D:D
 
I NEW YORK
 
Vi hyrde cyklar och cyklade runt hela Central Park!
 
Åka tunnelbana hihi!
 
 
Utsikten från Rockefeller Center! 
 
LAS VEGAS
 
SAN FRANSISCO
 
Golden Gate!!
 
San Fransisco har världens brantaste och krokigaste gator i hela världen!!!  
 
SEATTLE 
 
 
Tågen gick där uppe haha!
 
De runda husen var hotell, iallafall ett av det och där bodde vi på högsta våningen ;)
 
Seattle by night!
Sen åkte vi hem till Sverige igen
 
 
Åt glass för det började bli sommarvärme!!
 
Jag jobbade för SEB under göteborgsvarvet!
 
 
2 av mina farbröder, pappa + en av mina kusiner!!
 
22 maj fick jag min tandställning...
 
 
 
 
Vi var på vandring i Skatås och lärarna gick fel......
 
Sjukt stor skillnad efter bara en vecka (!!!!) med tandställningen.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: