arbetaaa

Hej hej! Var på jobbet idag som vanligt och idag var det riktigt segt då det inte kom speciellt många så var mest tvungen att sitta och vänta. Imorgon ska jag jobba igen men då ska jag jobba på min morbrors restaurang i Stenungsund istället så det ska bli riktigt roligt! Skulle vara med Ida imorgon men ska träffa henne på kvällen istället så det blir bra. Eftersom jag ska jobba på restaurangen de dagarna jag är ledig denna veckan (två dagar) och nästa vecka (tre dagar) så har jag ingen ledig dag föränn den 16 och 17 juli. Arbetsnarkoman typ omg jobbar 15 dagar i sträck! Men det blir gött när man får sin lön iallafall hehe ;) Sen så kanske det blir regn och sådär och då jobbar man ju inte så mycket på kallbadet. Aja nu måste jag gå och duscha och tvätta håret eftersom jag ska upp tidigt imorgon och åka till Stenungsund. Jag börjar klockan nio så tar en buss som är där 08:38 och den går från Nils Ericsson terminalen klockan 07:43 så måste åka hemifrån vid senast 07:19 så måste gå upp typ 06:19 typ. Det kan även hända att jag tar tåget som går 07:40, men den är framme 08:17 och det känns lite tidigt, även om man måste åka hemifrån samtidigt så känns det kankse lite tidigt att vara framme 40 min innan jag börjar men jag får se. 
 
Random bild, jag och min gosunge haha så himla söööt
 

Kommentera här: