Men först, låt mig ta en självis

Men först, låt mig ta en självis!!!!! :P
 
Här kommer några självisar som jag tagit genom åren. 2014, 18 år:
 
 
 
2013, 17-18 år:
 
 
 
 
2012, 16-17 år:
 
I Vietnam!!!! ^
 
 
2011, 15-16 år:
 
Gick i nian här omg så liten!!
 
 
Detta var skolavslutningsdagen i nian.. Stor skillnad från april till juni omg
 
 
Detta var i november, hade alltså börjat ettan på gymnasiet. Så stor skillnad på ett halvår verkligen :O fast man ser ändå att jag är mini naaw
 
 
2010, 14-15 år:
 
 
hahhaha, i mars!!!! 
 
Haha denna är från när vi var på Rosa Bussen resan. Detta var då i en "crazy cab" eller något i Polen!
 
 
 
NAAW detta var samma dag som jag tog konfirmationen!!!!
 
2009, 13-14 år:
 
 
 
 
Kommer ihåg att jag tyckte denna bilden var cool typ omg
 
alltid solglasögonen med..
 
2008, 12-13 år:
asså
 
Jag har inga självisar från 2007 för jag hade ingen mobil med kamera då tror jag. NÄR JAG VAR UNG HADE MAN INTE INSTAGRAM OCH FACEBOOK FÖRSTÅR NI!!!! DET FANNS INGET SOM KALLADES FÖR APPAR!!!!! Det man spelade på mobilen var snake omg
Och sen när man var typ cool i åttan så hade man sony ericsson och då fanns det ett spel där man gjorde sina egna låtar, minns ni? Omg så himla bra var vissa av mina verkligen!! 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer:

1 Andreas Hansson:

Söt du var på sista bilden gumman! <3

Kommentera här: