Danmark!!

Hej hej! Igår var vi ju i Danmark över dagen så tänkte skriva lite om det nu. 
Båten åkte från Göteborg klockan kvart över nio på morgonen och på båten satte vi oss och åt frukost. Jag åt en räkmacka hihi. Sedan köpte mamma lite vin och sånt till min student och jag köpte sånna laktris pingviner typ? Typ pastiller..? Aja iallafall så gungade båten jättemycket verkligen... Sen satte vi oss uppe på däck och sen var vi framme i Frederikshavn och då åkte vi direkt till Skagen och kollade lite snabbt sedan åkte vi in till Skagens centrum och kollade lite i affärer och åt på en uteservering. Vi alla åt rödspätta med pommes, var lite rädd att testa först men det smakade som fiskpinnar så det var gott! Sen åkte vi till gamla Skagen och kollade och det var verkligen jättefint! Havet hade en jättefin färg som inte syns på bilderna jag tog men det var verkligen jättefint! Sedan åkte vi in till Ålbæk och kollade lite i en affär och där köpte jag en ny jacka! Det stod mellan en svart och en rosa men till slut köpte jag den svarta ändå. Sen märkte vi att klockan redan var fem så vi åkte tillbaka till Frederikshavn och tänkte att vi skulle fika där och kolla i affärerna där men så stängde alltind halv sex?????? Asså wtf ändå.. Visst att affärerna stänger halv sex men alla caféer och sånt stängde också då så vi hade ingenting att göra tills båten skulle gå vid åtta så vi gick in i en mataffär och köpte wienerbröd och sådär sedan åkte vi in till terminalen och åt det där för vi hade ändå ingenting att göra.. Sen kom vi på båten hem och på denna båen gjorde vi typ ingenting. Vi satte oss och kollade på tv och vi alla sov lite och sen gick jag och mamma och handlade godis haha. Toblerone, toffife och sånna laktris citron stångar, as goda!!!! Sen var vi hemma i Göteborg igen. 
 
På båten: 
 
På bildäcket inne i båten
 
 
 
 
 
 
Danmark:
skagen:
 
 
I Skagens centrum:
 
 
 
Mums ändå
 
Gamla Skagen:
 
 
 
 
 
I Frederikshavn:
 
 
MUUUUUMS
 
På båten hem:
 
Haha helt trötta.. 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: