Stenungsund och musjakt

Hej hej! Idag vaknade jag hemma hos Ida som vanligt haha, sen gick vi upp och gjorde pannkakor till frukost, mums! Sedan fixade vi oss lite och sen tog vi bilen till Stenungsund för vi ville äta på EAT och den i Stenungsund är den bästa haha. Jag har faktiskt aldrig ätit där innan men det var riktigt gott hehe. Vi köpte buffé men vi åt inte ens mycket, hade velat äta mera men det gick verkligen inte, var så mätt haha! Sen gick vi lite längs hamnen och sen till Coop och ICA. VI köpte chips och naturgodis på Ican och sen åkte vi hem igen haha. 
 
När vi hade kommit hem igen så var vi typ as sega? Värsta konstigt, men vi gick ut på en promenad och träffade Elin och så gick vi till ett öde hus typ men så märkte vi att det lyste i huset? Skit läskigt ändå. Asså huset är typ helt igenbommat men det lyste i hallen typ, asså hjäälp haha. Men iallafall sen gick vi hem igen och var hemma hos Ida en stund och sedan åkte Elin hem.
 
Seeen åt jag och Ida lite chips och typ låg i sängen och gjorde inte så mycket så hörde vi hur det prasslade. Haha Ida får typ en möss i sin vägg ibland så jag trodde typ att den var i väggen men så såg vi hur det rörde sig i papperskorgen så den hade hoppat i där typ, omg så himla läskigt verklgen. Så Ida ringde sin pappa så fick han komma upp och så skulle han ta den och släppa ut den typ men sen hoppa den ut ur papperskorgen och jag och Ida skrek as högt hahahaha asså seriöst. Sen typ sprang musen och skulle gömma sig under byrån och sen ramla den typ ner för trappan haha stackarn ändå... 
 



Mina ögonfransar såg typ aslånga ut idag





 
 


Singstars

Stenungsuuund


Mums
 


Asså så typical Linnea Ullbrandt
 
 
 
 
 
 

Innan promenaden
 
 
Det övergivna huset, ändå läskigt 
 

Elin, jag och Idun

Kommentera här: