Yesterday

Hej hej bloggisen hur är det med dig idag? Med mig är det bra förutom att mina fötter är helt förstörda.. Alltså verkligen helt förstörda... 
Aja igår var jag ju som sagt hemma hos Johanna med massa andra och firade hennes födelsedag. Det var typ som ett collegeparty för vi hade röda muggar och så spelade vi beerpong, jätteroligt!! Vi var där i några timmar innan vi gick till Trädgårn. Det var första gången jag någonsin var där så det var nice. Inte så jättekul dock, ganska lite folk och sådär. Jag har ju inte varit någon annanstans än Valand innan och det går vekrligen inte att jämföra, men sällskapet var iallafall super hihi! Vid två eller något så gick jag, Johanna och några fler till Mc Donalds och satt där i flera timmar hehe, sen åkte vi hem! :))) Somnade typ inte föränn halv sju eller något, kändes så konstigt att sova när solen gick upp....
 

Innan jag åkte hemifrån, me & mr Carrot



Jag och Nadja hade samma kläder fast tvärtom
 

Me and Raz

Raz, jag, Nadja, Emma och Amanda
 

På bussen in mot stan , jag, Nadja och födelsedagsbarnet
 

Raz och jag inne på Trädgårn
 

Skottmän på Mc Donald's haha
 

Träffade Johan från Det vet du och han gillade min bild!!!!!!! :DDDD

Kommentera här: