Minigolf och fotboll

Hej hej och god kväll. Igår var jag ledig hela dagen så jag satt mest på min balkong och solade och sedan åkte jag in mot stan och mötte upp mamma, pappa, Kicki, Sören, Jesper och Johanna för att spela minigolf. Det var jättekul verkligen! Vi spelade på den som ligger vid Heden ifall någon undrade. Vi träffade en kille där också som följde med oss hela vägen värsta snäll stackarn. :''''(
Jag kom på delad sista plats tillsammans med pappa och Kicki *stolt*. Jesper kom först, duktig! 
 
På kvällen åkte jag hem till Ida och så spelade vi lite fotboll och såg ett ufo typ, så läskigt. Sedan sov jag där och idag har jag jobbat och nu ligger jag i min säng och ska snart sova. Sov så gott friendos!!!!!
 
Den där killen, Jesper, Johanna, pappa, jag, Sören och Kicki
 


 Conversee
 
 
Ida

Kommentera här: