Danmark

Hej hej! Kom ganska nyss hem och ligger nu i sängen, skönt! 
Idag har jag varit i Danmark med Nadja, Johanna och Raz. Eller ja, vi var i själva Danmark i typ 10 min men vi tog båten över iallafall HAHA. Det var jättekul verkligen och mysigt. Vi möttes vid Masthuggstorget klockan 15:00 och så gicnvi till Hemköp lite. Sedan åkte båten från Göteborg 16:00 och kom fram i Frederikshamn 19:25, sen åkte vi igen med exakt samma båt klockan 20:15 och kom fram till Göteborg 23:50. Köpte iallafall lite alkohol till på lördag, kan visa imorgon eller något :DD Pappa hämtade mig vid terminalen så det var as skönt. Nu måste jag sova då jag ska jobba tidigt imorgon 😩 SOV GOTT

Raz och jag

Tog denna bilden, är stolt tyckte den bekv as cool med ljuset


En brunn i Danmark hahaha

Johanna tog denna fina bilden 

Kommentarer:

1 Johanna:

Tack för en superbra dag :*
Längtar tills lördag!

Svar: Tack själv!! ❤️
Åh längtar också hihi 😁😁😁
Linnea Ullbrandt

Kommentera här: