Stanelistan

Fick med mig det jag behövde från stan idag vilket var först och främst present till Nadja! 
Och näst främst en mobilladdare som man kan ta med sig i väskan. Köpte min för typ 179 kronor eller nåt så det är ändå värt. Ska testa den nu snart. Har sån himla stor lust att shoppa massa kläder så kommer verkligen göra det i Stockholm. Längtar sååå mycket hihi. Bara typ 3 dagar kvar nu åh längtar verkligen, måste packa i helgen. Hoppas det blir bra väder iallafall. 
Jag jobbar ju inte längre på något jobb men jag känner verkligen för att vara ledig i sommar ändå, hade varit så himla skönt då jag inte har varit ledig en sommar sen jag var 15.. Har jobbar varje sommar i gymnasiet och nu efter. Kanske om jag jobbar fram till typ juni och sen är ledig i två månader eller nåt, hade varit göttttttt.
 
 
HAHA ful bild men sommar <3333 vill resa massa, upptäcka världen!! Inte typ till Khao Beach i Thailand eller vart det är alla åker, jag vill åka till typ Indonesien och sånna länder där det inte är så mycket turister och verkligen UPPTÄCKA landet! Hade ju verkligen inte tackat nej till en resa till Thailand dock haha. Men ni fattar vad jag menar, känns så onödigt att åka utomlands om alla som är där ändå är svenskar och man typ äter köttbullar och potatis haha....... 

Kommentera här: