Godmorgon!

Godmorgon!! Ligger i sängen nu och håller på med median som jag ska lämna in ikväll och jag började nyss... Men jaja, nu ska jag snart gå upp och plugga lite matte då jag ska ha prov klockan tre.. Urs är jättenervös inför det provet eftersom det inte kommer vara någon lärare där som kan typ.. Aja det går nog bra får vi hoppas!! Det gäller att inte stressa upp sig för då får jag bara black out hela tiden.... Men iallafall så ska jag va i skolan runt två och så ska jag och Felicia antagligen jobba med gymnasiearbetet som ska redovisas på måndag. Kul att de sa det typ igår så vi har verkligen inte haft någon tid till att förbereda det men jaja..
 
 
Sommaren 2012, snart TVÅ år sedan herre gud.. Naw saknar detta <3  
(fin jag var, helt lycklig och ovetande) (hade nyss slutat ettan på gymnasiet och visste inte vilka två helvetesår som väntade) (men idag är det bara 36 dagar kvar och det får mig att känna mig så otroligt gammal) (önska jag valde någon annan inriktning på gymnasiet) 

Kommentera här: