Hhihi

Vaknade ganska tidigt imorse hemma hos idag och ganska snabbt efter vi vakna körde jag hem och hämta mina jobbnycklar och sedan körde jag till jobbet och bara kolla att ingen snott något typ. Nu är jag hemma och har varit det hela dagen och nu känner jag att jag börjar blir hungrig, men vet inte vad jag ska äta..
 
Får också abstinens efter att köra bil typ omg det är så himla roligt verkligen hade lätt kunnat ta lastbilskörkort bara för att köra hela dagarna..... Asså fatta vad gött jobb man typ sitter och lyssnar på musik och kör omkring och får betalt för det?? Dröm jobbet <3 Lastbilschaffis eller typ taxidriver, fast hellre lastbil för då får man lyssna så högt man vill. Tycker på riktigt att det verkar kul, men kanske inte i flera år liksom.. Aja vi får väl se vad det lir av mig. Ångrar att jag inte gick transport....
 
 
Ba "Vrrrom vrrooom mother fucker!!!!!!!" 
 
 

Kommentera här: