skoja

skoja ba om att bilden i förra inlägget var från baldagen. den är från när jag sminkade mig och fixade mig lite inför hur jag skulle se ut på balen så alltså någon eller några dagar innan. Skit samma.
 
Idag så skulle jag jobba på morgonpasset men det var jätteregnit ute men man måste åka dit och kolla så inget är förstört ändå så jag och pappa åkte ut och så kollade jag och så kollade jag upp mitt schema för juli också och då jobbar jag typ varje dag nästan haha. Ändå gött med money. Ska jobba imorgon också men då börjar jag klockan två så det är jätteskönt. Aja när jag hade kollat klart så att inget var förstört åkte jag och pappa till Biltema och köpte lite saker till båten bland annat. Och sedan senare på dagen åkte jag och mamma till frölunda torg och jag köpte massa örhängen typ haha. Köpte ett par i äkta silver så jag har det i mitt hål där uppe. Tycker att örhängerna är lite för stora för at ha där uppe men SKITS AMMA HEJDÅ
 
Bild från idag. är as trött så orkar inte skriva ordentligt goDnatttttttt
 

Kommentera här: