Min födelsedag

Kom på att jag har glömt bort att skriva om min födelsedag som btw var för exakt en vecka sen idag!!!! och eftersom jag sitter här nu på jobbet och inte har så mycket för mig så kan jag skriva om den nu.

Jag vaknade upp och väntade på mitt rum tills mamma och pappa kom och sjöng för mig (haha). Sedan gick jag upp och åt frukost och då stod alla mina presenter på bordet så jag öppnade dem medan jag åt, sedan åkte vi till systemet i majorna där jag köpte 3 cider och när hon i kassan såg att jag fyllde år så sa hon grattis och alla i kön bakom mig sa grattis och en börja sjunga jag må hon leva :').
Men systemet i majorna är inte så vackert på utsidan och jag ville ta en fin bild så vi åkte till systemet i Torslanda också och där blev det några helt okej bilder iallafall. MEN jag fick ingen present som jag hört att vissa fick när dom var på systemet på sin födelsedag :( men jag var ganska nöjd ändå eftersom bilden blev okej och de sa grattis i kassan. Jag köpte även lite saker på Lindex som hade rea. Sedan åkte vi ut med båten och var ute en stund och åt lunch och sådär men fram mot eftermiddagen började det bli molnigt så vi åkte hem igen. Och jag ba men då hinner vi åka till systemet i nordstan så vi gjorde det också och där fick jag äntligen min efterlängtade present, nämligen en alkoholfri bubbel typ, så snälla verkligen naw! Jag var även på Elgiganten och bytte min iPad som jag fick till en vit då jag först fick en svart och jag tycker dom svarta är lite mer killiga. Aja är iallafall jättenöjd med allt jag fick hihi 😃😃😃😃
Och det slutade med att jag besökte tre olika systembolag också hahaha Asså..


Frukostbordet på morgonen




Kommentera här: