Tröttttt

Åh det känns verkligen som att det är torsdag idag och jag bara har en dag kvar att jobba på restaurangen, men nej, har två dagar kvar :) Orkar inteee, är så himla trött. Tog iallafall bilen idag vilket resulterade i att jag kunde gå upp en hel timme senare iallafall. Skönt. Mindre skönt var det dock att det började ösregna så mycket vid Kungälv på vägen hem att jag knappt såg vägen.. Såg typ 20 meter framför bilen, HÖGST. Och allt var suddigt. Då blev jag faktiskt lite rädd.. Körde ca 80/90 på 110 vägen då, ville köra långsammare men var rädd att någon skulle köra på mig bakifrån då.. Och bakom mig var värsta lastbilen, kul att bli påkörd av den liksom. Aja det gick iallafall bra denna gången också. Ska be och tacka lite till gud nu innan jag lägger mig. Två dagar kvar... Sen en dag. Sen är jag ledig en dag sen jobbar jag på badet i typ 5 dar.. yeey..
 
 
random, bildom från april

Kommentera här: