Long day

Hej hej! Hoppade typ precis upp ur badet, åh vad skönt det var. Man känner sig typ helt lugn i kroppen efter att man har tagit ett varmt bad, och det behövdes eftersom jag var SÅ irriterad på vagnen hem. Massa ungar som skrek som att dom höll på att dö? Hörde skriken när jag hade gått 20 meter från vagnen??? SÄG till din unge då om du skaffar en helt allvarligt, har tinditus nu :) XD. Och föräldrarna ba skratta man ba vad är det som är så roligt? Mitt huvud håller på att sprängas? Säg bara till ditt barn att va tyst? Blev irriterad nu igen när jag tänkte på det. Fattar inte heller varför folk åker spårvagn med barnvagn under rusningstrafiken? 
Men iallafall, började dagen med att åka ut till jobbet för att märka att någon har vandiliserat hela jävla badet :P
Fick städa undan massa saker. Stängde vid halv tolv och då tog jag vagnen ut till Frihamnen och träffade Ida och Elin där eftersom Ida jobbade där idag. Det var roligt, Ida sminkade ett sår på min hand och sedan testade jag och Elin sån 3d simulator eller vad det heter. Läskigt men ändå kul. byebye
 
Just det, har nog tappat min mobilladdare också XD. Hoppas verkligen att jag glömde den på jobbet, men annars är den helt borta. Min mobil kommer typ dö vid nio imorgon och jag börjar halv asså haha. KEWL ÄNDÅ. Har verkligen för mig att jag stoppade ner den i väskan, men hoppas verkligen inte att jag gjorde det då och att den ligger där imorgon när jag kommer dit <3 Hoppas, hoppas, hoppas..
 


Kommentera här: