Nörd

Typ hela dagen idag efter att jag kom hem från Ida har jag legat i sängen och kollat cs matcher HAHA asså sen när blev jag värsta nörden?? Aa kanske sen jag började tycka det var roligt. 
Har typ alltid tyckt att det är roligt att kolla på när andra spelar, kommer ihåg när jag var liten så spelade min pappa ett spel på datorn och jag älskade att sitta och kolla haha. Jag har aldrig haft typ något lag som jag hejar på i fotboll eller någonting. Varje gång någon frågar ba  vilket lag hejar du på? Så svarar jag Sverige, för det är verkligen så. Jag bryr mig verkligen inte om typ sm eller något utan det är ba kul att kolla om typ Zlatan spelar men NU HAR JAG ett lag att heja på iallafall! I Cs då, och det är ju självklart NiP, fattar inte hur man kan heja på typ Fnatic eller nåt helt seriöst.. Kollade två NiP matcher idag och de ska spela en imorgon också som jag ska kolla på. Asså det är verkligen jättespännande att titta på hahaha asså naw på mig.
 
 
Bästa laget!! Fast nu spelar Allu istället för Fifflaren ;)) asså jag började kolla för typ 5 veckor sen eller nåt och nu kan jag typ massa spelare i massa olika lag! Jag är bäst. :))))
Vill btw ha en Ninjas in Pyjamas tröja, eller helst en onepiece men den kostar typ 700 eller nåt? Inte värt..

Kommentera här: