Snabbt inlägg

God kväll! Tänkte bara skriva ett snabbt inlägg innan jag somnar eftersom jag inte har skrivit på någon dag haha. Är iallafall i Stockoholm nu med mitt hjärta. Vi bor på ett hotell i Årsta som ligger två stationer ifrån Stockholm central med pendeltåget. Trodde det skulle vara jättelångt bort först men det tog typ bara 5 minuter eller något så det var ok! Igår var vi på Nicki Minaj i globen och hon var sååå bra!! Hon tog upp två människor från publiken upp på scenen och jag önskar verkligen att det vore jag haha!! Hon verkar så himla snäll verkligen och hon sjöng helt perfekt och HELA hon är helt perfekt helt seriöst hur kan man ens se ut så? Började gråta när hon sjöng grand piano haha, mina ögon tårades några mer gånger också för det var så mäktigt. 
 
Idag gick vi upp och åt frukost sedan gick vi upp och sov lite mer och sedan gjorde vi oss i ordning och åkte in till stan. Vi gick i lite affärer och åt thai/kina/sushi buffé och fikade lite på Waynés. Jag hade förväntat mig att shoppa massa här i Stockholm men jag hittade inget speciellt som jag ville ha idag så jag köpte lite saker från Victoria's secret iallafall, sedan köpte jag även en hoodie från Nicki Minaj igår. Min favvotröja nu helt klart, snygg och otrolit skön, värt pengarna ;)))) 
 
 
En bild från konserten, finasteeeeee

Kommentera här: