Saltis

Godmorgon! Sitter här på saltis och slutar om 4,5 timmar ungefär. Sitter och lyssnar på P3. Fattar inte hur man kan sitta här utan radion haha. Det är sol idag men det blåser kallt så jag tror nog inte det kommer så många idag, och dessutom är det Göteborgsvarvet.

I torsdags efter jobbet träffade jag Alicia och tog kort och så eftersom hon hade sin bal. Så himla roligt verkligen vill också. Igår var jag ledig och då träffade jag Nadja och vi var i stan lite. Har inte träffat henne på jättelänge så det var kul!! Omg så pinsamt för vi åt på mc Donalds och han i kassan ba "du har varit här innan va?" ASSÅ så himla pinsamt typ stammis på macis seriöst... Aja sen köpte vi lite godis på 4-gott och sen åkte vi hem, vi båda var as trötta verkligen.. Jag köpte ett nytt torrschampo eftersom jag glömde mitt hos Andreas :(


Alicia!


Nadja och jag igår. Urs jag ser hemsk ut hela tiden :( vill ut med båten och bli brun

Kommentera här: